مدیریت پروژه

وبلاگ شخصی ندا افتخار | طراح، مدیر پروژه

مدیریت پروژه

وبلاگ شخصی ندا افتخار | طراح، مدیر پروژه

زندگی یعنی آفرینش عشق ، شادی ، مهربانی |
خالق زندگی خود باشیم!

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

امروز قصد دارم درباره مدرک PRINCE2 به طور کامل و جامع صحبت کنم. فرق این مدرک با مدارک دیگر این است که آزمون آن در ایران برگزار می شود و مدرکی که اخذ می کنند نیز مدرک بین المللی است اگر مشتاق هستید بیشتر درباره این مدرک بدانید با من در ادامه همراه باشید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۷ ، ۲۰:۴۳
Neda Eftekhar

در قسمت های قبلی درباره ی مدارک PMP ، RMP  ، SP  ، ACP ، انواع مدارک اجایل، مدرک PGMP و مدرک PfMP صحبت شد و اطلاعات کاملی درباره آن ها ارایه شد در این قسمت تصمیم دارم درباره ی مدرک  PMI-PBA اطلاعاتی را به شما بدهم. با من در ادامه همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۷ ، ۲۰:۳۴
Neda Eftekhar

در قسمت های قبلی درباره ی مدارک PMP ، RMP  ، SP  ، ACP ، انواع مدارک اجایل و  مدرک PGMP صحبت کردم. این قسمت قصد دارم درباره ی مدرک PfMP، پیش نیازهای آزمون PfMP، منابع آزمون، اینکه این مدرک برای چه افرادی مناسب است، چطور باید فرم آزمون PfMP پر شود و بسیاری اطلاعات دیگر نیز اطلاعاتی را ارایه کنم با من در ادامه همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۷ ، ۲۰:۲۷
Neda Eftekhar

در قسمت های قبلی درباره ی مدارک PMP ، RMP  ، SP  ، ACP  و انواع مدارک اجایل صحبت کردم این قسمت قصد دارم درباره ی  مدرک PgMP (مدیریت طرح حرفه ای) و پیش نیازهای اخذ مدرک PgMP اطلاعات کاملی به شما ارایه کنم اگر مایلید درباره این مدرک بدانید در ادامه همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۷ ، ۲۰:۰۱
Neda Eftekhar

در قسمت های قبلی درباره ی مدارک PMP ، RMP  ، SP  ، ACP صحبت کردم این قسمت قصد دارم درباره ی انواع مدارک اجایل و اسکرام صحبت کنم پس با من در ادامه همراه شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۷ ، ۱۹:۵۷
Neda Eftekhar

در قسمت های قبلی درباره ی مدارک PMP، RMP، SP صحبت کردم این قسمت قصد دارم درباره ی  مدرک  ACP اطلاعات کاملی به شما ارایه کنم اگر مایلید درباره این مدرک بدانید در ادامه همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۷ ، ۱۹:۴۵
Neda Eftekhar

در قسمت های گذشته درباره مدرک PMP، مدرک RMP  مفصل صحبت کردم و سعی کردم اطلاعاتی درباره این مدرک ها ارایه بدم که برای شما مفید باشد و به سوالاتی که در ذهن شما است پاسخ داده باشم در این قسمت قصد دارم درباره ی مدرک PMI-SP صحبت کنم پس در ادامه همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۷ ، ۱۹:۴۰
Neda Eftekhar

در قسمت قبل به طور کامل درباره ی مدرک PMP صحبت کردم و تمام چیزهایی که لازم بود بدانید را به شما گفتم. در این قسمت می خواهم به شما بگویم بعد از اینکه مدرک PMP را گرفتید چه مدرکی بگیرید، چطوری برای شرکت در آزمون مدرک RMP آماده شوید. اگر مشتاق شدید راجع به این موضوعات بیشتر بدانید پس با من در ادامه همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۷ ، ۱۹:۳۴
Neda Eftekhar

در قسمت قبل راجع به دوره های آموزشی مدیریت پروژه اشاره کردیم. در این قسمت قصد داریم به اهمیت داشتن مدرک PMP ، چه افرادی نیاز به این مدرک دارند، شرایط شرکت در آزمون PMP، نحوه ی ثبت نام و نحوه ی آمادگی در آزمون PMP بپردازیم.اگر مشتاق شدید راجع به این مدرک  در مدیریت پروژه بدانید، با ما در ادامه همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۷ ، ۱۹:۲۹
Neda Eftekhar

یکی ازمواردی که در کلاس های مختلف خیلی ها از من می پرسند راجع به مدرک های مختلف مدیریت پروژه است و این که چه مدرک مدیریت پروژه ایی برای من مناسب است به همین دلیل تصمیم گرفتم به طور جامع در چندین قسمت به بررسی همین موضوع بپردازم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۷ ، ۱۹:۰۶
Neda Eftekhar